Klacht: belachelijk

op 28 juni 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Sinds gisteren beslag gelegd op mijn zakelijke rekening ivm met een openstaande bedrag van 51 euro. Heb nooit iets van Cannock Chase gehoord. Gelijk naar mijn bank gebeld en die vertelde dat ik de bovengenoemde Incasso moest bellen. Na een ander half uur in de wacht gestaan kreeg ik iemand aan de telefoon. Ik zei als ik nu die 51 euro betaal en het bewijs naar jullie toe fax/mail word dan het beslag opgeheven. Nee dat kon niet ze hadden een bewijs van de bank nodig. Ik gelijk de bank gebeld, bank gelijk een verklaring naar de incasso gestuurd. Na vele telefoontjes (totaal 2 1/2 in de wacht gestaan) kon niemand mij helpen bij de incasso. Ik vertelde dat ik een deadline heb dat voor vrijdag af moet en dat ik het geld nodig heb. Maar aangezien de incasso liever heeft dat je werkloos bent of word zeiden ze dat het ong. 3 werkdagen gaat duren als ik geluk heb. Ik loop nu 2000 euro mis omdat ik mijn werk niet kan doen. Ik zal een incasso moeten inschakelen voor Cannock Chase en hun zakelijke rekening laten bevriezen. Het is toch belachelijk voor woorden dat ze gewoon niet meewerken terwijl het in de systeem stond dat de bankverklaring binnen was. Denk dat het ook een heel goed plan is dat alle klachten bij de ombudsman wordt behandeld.

het is niet meer mogelijk om nog tevreden kunnen zijn omdat ik al 2 dagen mijn inkomen mis

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem18