Klacht: Belachelijk!!!

op 23 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Nadat dit bedrijf ons scheermesjes had toegestuurd, t.w.v. 11,95,die mijn vrouw behouden heeft, kregen we meteen incassobureau Alektum op ons dak of we niet even 55,91 euro konden overmaken ivm ’n te late betaling.Uit fatsoen heb ik dit betaald. Dit was in december. Deze week kreeg ik weer ’n verzoek tot betaling van 55,94 euro,met ’n ander dossiernr. want anders zouden er gerechtelijke stappen worden ondernomen. Stom dat ik was heb ik ook dit bedrag overgemaakt zonder m’n vrouw te vragen of ze wat had besteld,…niet dus!!!!!

Als mijn 2de betaling wordt terugbetaald!!

Bericht van Courlux International

3 jaren geleden - Beste fam. van de Wouwer, Vervelend dat u een incasso brief heeft ontvangen. Bij ons is een aanvraag voor Stella Lady binnengekomen op 20-11-2012. Dit is een vrijblijvend lidmaatschap dwz dat er nazendingen worden verstuurd totdat dit wordt opgezegd. Er is echter nooit contact geweest met ons. Ik heb het lidmaatschap nu voor u stopgezet. Over de betalingen aan het incassobureau kunt u contact opnemen met Alektum. Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice Marianne

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 07 februari 2014 om 09:37 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u mededelen dat uw lidmaatschap is bij ons beëindigd.
U ontvangt geen verdere zendingen meer van ons.

Uit ons systeem blijkt dat bij ons geen betalingen meer openstaan.

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564.

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wtmtummers