Klacht: Belachelijk

op 21 augustus 2017 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

Ik ben met mijn dochtertje van drie jaar aan het winkelen bij de zeeman als zij aangeeft dat ze nodig moet plassen. Mijn dochtertje is bezig met haar zindelijkheid en had dus geen luier aan. Ik vroeg aan iemand van het personeel of ik mijn dochtertje even naar het toilet kon doen. Dat kan wel alleen was het licht van de wc kapot. Ik gaf aan dat dit geen probleem was en ik de deur wel op een kiertje zou laten. Het moment dat ik met haar richting de vrouw liep zei ze sorry mevrouw u kan niet mee.. Pardon vroeg ik..? moet ik mijn dochtertje van drie jaar alleen laten gaan., Dit durft ze niet .. Ik werd naar de jumbo gestuurd een stuk verderop. Ik gaf aan dat ze dit nooit zou redden. Ik heb haar midden in de winkel een luier aan moeten doen(die ik toevallig bij had) Belachelijk dit. Het ergste is dat ik gewoon nog spullen daar heb gekocht na dit incident. Ik ben ontzettend vaak in de zeeman zeker omdat mijn dochter dit een erg leuke winkel vindt. Maar na vandaag is dit wat mij betreft klaar.

Dat is aan jullie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Margrethevanloon