Klacht: Belabberde en dure service tijdens garantie- én verzekeringstermijn

op 15 juli 2015 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Wat een vreselijk slechte service.
1. Inmiddels mijn laptop 5 weken kwijt. Dit gaat nog een paar weken duren.
2. € 110,- betaald voor ‘zorgeloos genieten’. Een meer ongepast woord dan ‘zorgeloos’ is niet te bedenken.
3. € 50,- eigen risico bovenop de € 110,- betaalde verzekering betekent dus € 160,- betalen, voor áls er iets gebeurt met een laptop. De reparatie was de helft goedkoper geweest als ik geen verzekering had afgesloten.
4. Ik moet werkelijk ALLES zelf regelen;
– Zelf de laptop naar de winkel gebracht.
– Na 7 dagen niets gehoord, online schadestatus niet gewijzigd, wat bleek; Paradigit is laptop vergeten ter reparatie aan te melden. Wordt alsnog gedaan.
– Zelf de schademelding doorsturen naar actua.
– Zelf wachten op reactie van actua en deze reactie doorsturen naar paradigit.
– Zelf de rekening betalen.
– Zelf de rekening terugclaimen (indien akkoord) bij Actua.
– Zelf de laptop ophalen.

Zorgeloos genieten? Dit godvergeten pakket kost niet alleen € 160,- , maar ook nog een hoop ellende.
Ik ben helemaal klaar met Paradigit EN Actua.

PS. Polisvoorwaarden nooit gekregen. Ik niet, mijn ouders bij hun bestelling van een laptop ook niet. Actua is in de winkel niet genoemd. Tot voor kort wist ik niet eens dat Actua bestond. Als ik, als klant, €110,- betaal aan Paradigit voor ‘zorgeloos genieten’ en er wordt niets over een verzekeringsmaatschappij gezegd, dan ga ik er vanuit dat Paradigit deze rompslomp zelf afhandeld.

Nog nooit in mijn leven zo een belabberde service meegemaakt. Dit wordt voor zowel Paradigit als Actua hele slechte reclame via onder andere social media en de consumentenbond. Bedankt voor de ellende.

Mijn laptop gerepareerd terug ontvangen zonder extra kosten. De verloren tijd is toch niet meer in te halen.

Of een waardebrief ontvangen voor een nieuwe laptop. Ik wil/moet in ieder geval op zeer korte termijn mijn laptop terug hebben. Ik zit in IT en kan niet zo lang zonder.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Paradigit over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Greetzkenny