Klacht: bekleding scheurt, door gevormde plooien

op 04 juli 2016 over Natuzzi in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2009 kochten wij een hoekbank van Natuzzi van 7000 euro.
In de winkel vertelde men ons dat de kussens mooi zouden blijven, zonder veel moeite. Helaas al heel snel kwamen er allerlei plooien in de kussens.
Een serviceman gebeld. Deze kwam snel, maar vertelde dat de kussens wel heel regelmatig opgeschud moesten worden. Dat we de vulling er uit moesten halen . Dan goed opschudden en duwen zodat de vulling weer goed kwam te zitten. ( voor ons nieuwe info). De plooien bleven iedere keer terug komen.
Begin dit jaar begint de bekleding te schuren . Dit na 6 jaar voor een bank van ruim 7000 euro.
Een mail gestuurd. De garantie is verstreken na 3 jaar en de stof is niet meer leverbaar.
Eventueel een nieuwe stof uit zoeken en een offerte laten maken is het advies

Gewenste Oplossing:

Een goede coulanceregeling voor wat betreft het nieuwe opvullen en stofferen van de kussens.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Natuzzi over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door E Kr.