Klacht: Bekeuringvtijdens uitladen autO

op 27 juli 2017 over Qpark in de categorie Parkeren

Ik was 26 juli in een Qpark
/Anker garage in Oslo. Deze graag bevindt zich onder het hotel.
Ik kwam een medewerker van Qpark tegen tijdens het betalen en vroeg hem hoe betaling werkte daar er geen slagboom was. Hij wees op de betaalautomaten waar je een kaartje moest halen voor onder je ruitenwisser.
Daar mijn portemonnaies in mijn bagage zat die voor de deur was uitgeladen en mijn vrouw die mee had naar de kamer duurde het even voordat ik eenkaartje had uit de machine. Toen ik met het kaartje van 250NKR bij mijn auto kwam had ik al een bekeuring van 600NKR!! De volgen de dag zag ik de man weer en legde hem uit dat ik naar mijn kamer moest voor mijn portemonnaies maar dat maakte hem niets uit. Ik wacht niet langer dan 3 minuten. Ik hoorde bij de balie van Ankerhotel dat Qpark medewerkers weten dat reizigers rond 15.00 u komen daar ze dan mogen inchecken en daar het niet duidelijk is hoe het werkt heel makkelijk boetes kunnen geven. Dit is toch wel flauw en lijkt me niet het beleid te mogen zijn van Qpark.

Als de boete geseponeerd wordt daar ik ook de normale parkeerkaart heb betaald.( en bewaard net als de boete)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stedol