Klacht: bejegening werknemer brood en banket jumbo nederlandplein

op 16 september 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Bij het stellen van een vraag of er nog spelt brood was, gaf een medewerker antwoord dat deze er niet was, bij het aangeven dat dit al langer was vertelde ze dat ze hiermee bezig waren.
Op dat moment komt er een andere werknemer uit andere ruimte en vroeg wat het probleem was, ze reageerde heel assertief en op een neerbuigende manier, na het benoemen dat dit al 2 maanden was mompelde ze binnensmonds. Ik sprak haar aan dat ze eens een cursus communicatie moest gaan doen.
Wat ze af wimpelde.
Later stond ze nog te praten met de collega toen ik in de rij stond met knikkend met haar hoofd in mijn richting, toen ze achter de balie uitliep zie ze tegen een collega dat ze uitgescholden was. Ik ben hier op af gestapt en benoemd dat ik dit absoluut niet gedaan heb en dat ik had gezegd dat ze een cursus communicatie moest gaan volgen en dat haar manager wel eens hiervan op de hoogte gebracht mocht worden.
Toen liep ze weg.

Als ik op een normale manier toegesproken wordt.
De collega die mij eerst te woord stond deed dit netjes.
Echter zij ging zich hier op een zeer negatieve manier hierin mengen.
Ik zou graag zien dat zij op haar gedrag wordt aangesproken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door k. de Vrees