Klacht: bejegening/informatie/service

op 07 augustus 2020 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Bij Blokker een airfryter gekocht. Dit bleek de onjuiste te zijn qua maat. Verkeerd voorgelicht. Toen is deze naar antwoordnummer teruggezonden, en in de winkel fysiek een grotere aangeschaft. Nu heb ik deze met Afterpay voldaan, maar de vorige staat nog open. Bij de klantenservice verwijst men mij naar Afterpay, Post NL centraal, daarna maar naar Post NL depot, zij zouden track en trace kunnen achterhalen wat niet zo blijkt te zijn. Ik word constant in de waan gelaten dat men mij kan helpen . Ik ben ruiim een uur bezig geweest met bellen en de verkeerde inlichtingen. Aan het eind van het liedje kan men mij continu melden dat het heel vervelend voor mij is, maar betaalverplichting blijft van kracht en geen voordeel van de twijfel, coulance of iets dergelijks. Ik was van plan meer te kopen bij Blokker, maar door dit geval vind ik dit niet prettig meer. Hun reputatie zou hen ook wat moeten schelen me dunkt.

oplossing/nu betalen voor fout levering post/ontvangen Geldermalsen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Son65