Klacht: Behoorlijk aantal aktie muntjes onbruikbaar?

op 26 januari 2014 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

We gaan regelmatig met n aantal man gezellig uit,
Holland casino heeft daarbij onze voorkeur.

Nu zijn we de vorige x met grote groep geweest a 15 man.
ieder had een tryout pakket waarvan wij de kosten betaalde.

Echter waren er geen fanatieke gokkers en was er nog flink wat over, ‘Geen probleem’ dachten we omdat de aktie muntjes de vorige keren gewoon als betaald middel diende bij andere spellen en de bar, Ofterwel we stoppen het in de pot voor de volgende keer.

Gister ben ik opnieuw geweest met de schoonvader/moeder en hebben we gezellig kunnen vertoeven op de pot.

Begin van de avond lekker drankje genomen en betaald met de aktie muntjes van 5 euro.

Loop van de avond werden we aangesproken bij de andere bar dat we contant moesten betalen omdat het geen betaal middel was???
terwijl dit nooit een issue was. Zelf begin van de avond niet.
Ik verbaast naar de kassa en daar gevraagd naar de manager, (Andrea) die me het verhaald uitlegde waarvan ik nog bozer werd.

Hierin werd me het verhaal verteld dat de bar andere tak is dan de kansspelen, Vreemd want holland casino is voor mij 1 concern.
Na mijn ongenoegen waarop andrea niet zat te wachten wilde ze me de voorwaarde laten zien. Hierdoor werd ik nog bozer.
Want hierin stond alleen in dat de vouchers verplicht bij de tafels.

Ook werd me min of meer verteld dat Holland casino veel kosten maakt aan de tryout.

Toen andrea me aangaf dat ik het bij roulette op een kleur kon zetten. en als ik zou winnen dat de discussie zowiezo gesloten zou zijn?????
dit vond ik zo,n doodoende advies dat we meteen zijn gegaan

We hebben nu 240 euro aan fiches waarvan 55 aan aktie fiches

We gaan met vaste groep van 4 man,
Ik, Mij partner en de schoonouders.

Graag zie ik iets terug als tegemoetkoming voor de bedorven avond. Dit verwacht ik niet in geld maar symbolisch gebaar als diner slaan we niet af.

Indien dit teveel gevraagd is zeggen we het vertrouwen in hc op en willen we graag alle fiches op kantoor inwisselen.
Hiermee word dan ook voor altijd afscheid genomen van de hc

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Holland Casino een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Holland Casino

Heeft op 11 februari 2014 om 13:16 geantwoord

Gast heeft op donderdag 6 februari een e-mail ontvangen met daarin uitleg over het Try out pakket. Actiefiches uit het Try out pakket zijn niet inwisselbaar voor contant geld en daardoor ook niet te gebruiken om drankjes mee af te rekenen. Dit staat vermeldt in de voorwaarden van het Try out pakket.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan_lousberg