Klacht: behandeling studenten in afstudeerfase

op 21 november 2015 over Hogeschool Utrecht in de categorie Opleidingen en cursussen

Voor de tweede keer krijgt mijn dochter (student leraar geschiedenis) te maken met een goedkeuring van haar laatste onderzoek door haar begeleider. Hoort vervolgens weken niks. En krijgt twee dagen voor de uiterste inschrijfdatum voor haar eindgesprek een bericht dat de tweede controler het afkeurd. Dat mijn dochter onvoldoende krijgt mag, daar horen jullie ons niet over. Maar in augustus je herziene werk inleveren en dan 20 november horen dat t weer niet goed is….schande. zo kan een student er niets meer aan doen en moet wachten op de volgende periode en lesgeld blijven betalen.
1*Wij willen van u horen hoe het mogelijk is dat een studiebegeleider het onderzoek goedkeurd en vervolgens een wiskunde leraar het onderzoek afkeurd.
2*hoe komt het dat een student op de aangegeven datum het werk inleverd, vervolgns maanden niets hoort. Vrijdags voor de bewuste dinsdag ineens te horen krijgt dat het onvoldoende is.
dit geeft een bijzonder negatief en machteloos gevoel. Wij verwachten spoedig antwoord.
wim en komenke van dijk

Wij zijn tevrede wanneer er binnen een week serieus antwoord komt op onze vragen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Utrecht over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Utrecht in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Utrecht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Utrecht

Heeft op 13 juli 2017 om 11:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Komenke