Klacht: behandeling aan kassa

op 20 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Bij het afrekenen aan de kassa zegt de jongeman aan de kassa bij Jumbo Winterswijk op een buitengewoon pedante toon: menéééér, u moet de mango\’s wegen! Bij Plus, waar ik de mango\’s doorgaans koop, worden ze per stuk afgerekend, dus ik dacht: dat zal bij Jumbo ook wel het geval zijn. Enfin, hij in looppas met één mango naar de weegschaal. De andere mango had over het hoofd gezien, dus ik loop achter hem aan om ook deze mango af te wegen. Onder vruchten tref ik echter de mango niet aan. En loop dus onverrichter zake terug naar de kassa. Hij grist me de mango uit de hand en loopt wederom naar de weegschaal. Bij het afrekenen merk ik, dat de weegschaalbon op de mango de vrucht perzik vermeldt. Ik spreek de jongeman achter de kassa daarop aan en hij geeft in een onduidelijk gebrabbel antwoord en zegt dat de perziken ongeveer even duur zijn als de mango\’s. Maar geen verdere uitleg en al helemaal geen excuses voor het in mijn ogen onbeleefde toontje waarop ik aangesproken werd door deze Jumbo-medewerker. Ik heb het er maar bij gelaten, want er stond inmiddels een rij mensen te wachten. In de consternatie ben ik echter helemaal vergeten te vragen naar de avondje-uit-zegels, die mij overigens ook niet aangeboden werden. Bij elkaar had ik voor 45 euro ingekocht en zou de kaart bijna vol hebben; nog één keertje inkopen en ik zou \’m de 24ste augustus kunnen inzetten bij een etentje met mijn dochter. Ik verliet de winkel zeer geïrriteerd en had me voorgenomen nooit meer een stap in een Jumbo-winkel te zetten. Toen zag ik echter dat ik hier een klacht kon indienen en dat lijkt mij een betere uitlaatklep.

Als er excuses komt voor het gedrag van de kassa-medewerker en als ik voor 24 augustus kan beschikken over een volle kortingsvoucher voor een avondje uit.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Quasie Modo