Klacht: Behandeld als criminelen

op 26 juni 2017 over Duinrell in de categorie Attractiepark

Hierbij wil ik graag een klacht in dienen met betreking tot de beveileging in het tikkibad
Mijn zoon is met 2 maatjes vandaag 26 juni naar het tikkibad geweest , op een gegeven moment moest hij in zn kluisje wezen , waar hij door te hard indrukken van de code voor het kluisje ,het schermpje beschadigd heeft, dit tot zijn schrik gelijk gemeld bij de portier van het zwembad ! Vervolgens wordt heel de familie afgebeld of we verzekerd zijn , en ja tuurlijk zijn we verzekerd) mijn vrouw op dr werk ik zelf op mn werk , dit allemaal in goed overleg . Je zou zeggen probleem opgelost geen vuiltje aan de lucht !
Vervolgens worden de jongens door 3 man beveileging van het park afgevoerd , alsof het een stel teroristen zijn DUS dan meld je netjes dat er wat kapot is en dat wordt je zo behandeld , voor de jongens is een dagje duinrel gewoon 14 uur werken ! Ik zou graag zien dat ze hun centjes terug krijgen waarvoor ze keihard gewerkt hebben , ook zou ik graag zien dat de desbetrefende zwembadportier en de beveligers op hun agresiefe gedrag worden aangesroken hopende op een iets mildere behandeling , als men iets eerlijk aangeeft
Met vriendelijke groet Danny Devilee

Ik ben tevrede als in iederegeval de toegangs prijs wordt vergoed en de desbetrefende security wordt aangesproken om hun verwarde aanpak

Alle klachten die gemeld zijn door Dannydevilee