Klacht: Beeld tv loopt vast en knippert

op 12 juli 2012 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Hallo allemaal,
Ik heb bijna 1 jaar een abonnement van KPN, interactieve tv en internet. Tijdens de de afgelopen paar maanden heb ik helaas bijna geen tv kunnen kijken. EK- wedstrijden totaal verpest door het blijvend happerende en knipperende beeldscherm. Meerdere malen gebeld met de KPN klantenservice (0900 nr, enorme duur, hele hoge telefoonrekening ontvangen). Ze hebben allerlei adviezen gegeven en dan werkt vervolgens even en daarna begint de drama weer. Sinds 2 weken nieuwe modem en HD- recorder, vervolgens na 1 week weer storing op mijn tv, knippert, happert noem maar op. Wat ik niet begrijp is waarom er geen monteur langs komt van KPN, die alles even doorloopt en kijkt waar het probleem is. Ze sturen mij gewoon een koerier met de modem en zoek het verder maar uit. Het abonnement kost mij 50 euro per maand voor flutbeeld!!!

Dat ik gewoon goed beeld heb op mijn tv. En dat de ellende met dit KPN-abonnement eindelijk afgelopen is en snel!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Digitale TV in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Digitale TV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Digitale TV

Heeft op 01 september 2012 om 12:46 geantwoord

Beste naima1981,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- http://forum.kpn.com

- http://www.twitter.com/kpnwebcare

- http://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Ivette

KPN Webcare Specialist