Klacht: Beeindiging wegens wanbetaling

op 27 juli 2017 over OHRA in de categorie Verzekering

Vanmorgen om 01.30u een mail ontvangen dat mijn verzekering beëindigd is. Verder geen uitleg.
Vanmiddag gebeld. Deze geeft aan dat er per post meerdere brieven zijn verzonden. Het zou om de betaling van de maand mei gaan. In de “Mijn Ohra” omgeving staat er echter niets over deze brieven en blijkt ook nergens uit dat mijn premie niet betaald zou zijn. Daarnaast zie ik op mijn bankafschrift dat er vanaf januari 2015! maandelijks betaald is. De maand mei mis ik inderdaad ook, echter ontving ik in juni een bedrag terug van Ohra, een declaratie waarvan het verschil tussen de declaratie en de premie ongeveer overeen komt. Zodoende dat ik dit niet heb opgemerkt.
Mijn klacht gaat dan ook over de zeer gebrekkige communicatie, uiteraard snap ik dat de premie gewoon betaald dient te worden.

Verzekering herstellen na betalen van de premie (nb, de premie van juli is overigens gewoon afgeschreven)

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OHRA in behandeling genomen

Bericht van OHRA

2 maanden geleden - Beste heer Davelaar, Onze klachtenafdeling heeft uw klacht behandeld. De polis is per 1 juli 2017 herstart. De betreffende behandeling stuurt je nog een schriftelijk bericht over de afhandeling van de klacht. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, OHRA Webcare

Reactie van de melder van de klacht WebDesign

2 maanden geleden - Vriendelijk dank voor deze oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door WebDesign