Klacht: Beëindiging inboedelverzekering

op 27 juni 2017 over Interpolis in de categorie Verzekering

Ik heb een brief ontvangen van interpolis waarin wordt gemeld dat mijn inboedelverzekering wordt beëindigd omdat ik in 2 jaar tijd 5 schadeclaims heb gedaan. Ik heb op 2 maart ook een brief ontvangen van interpolis waarin staat hoe ik schade kan voorkomen, en er staat in dat ik voor 02-03-2019 geen schade(‘s) mag melden/ claimen.
Ik heb met interpolis gebeld en de medewerker gaf aan dat ik gewoon te veel schadeclaims heb gedaan en dat interpolis mij niet meer wil hebben als klant, medewerker gaf aan dat de verzekering er is om winst te maken en daar zou ik niet bij passen als klant.
Helaas had ik 2 weken gelede schade die ik helaas heb heb moeten melden omdat ik daarvoor VERZEKERD BEN.
Conclusie was u hebt voor 02-03-2019 schade geclaimd dus u hebt pech.

Dat mijn inboedelverzekering niet wordt beeïndigd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

3 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent. Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten. We sluiten de klacht op deze site af. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door M. Bens