Klacht: Bedwantze + meer

op 25 juni 2016 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Wij kwamen aan in het huis 6 personen 2 kinderen van 3 jaar we kwamen binnen en het was al overduidelijk dat het huisje niet schoon gemaakt was we klapten de slaapbank uit waar er noten en viese sokken van de vorige mensen uit kwamen rollen ook was de hoes om het bed echt super vies we zijn naar de receptie gegaan om een klacht in te dienen waar ons gezegd werd ze per direct een schoonmaakster zou komen en dit in orde zou maken naa een halve middag in het park te hebben gelopen kwamen we terug in het huisje en het enigste wat er lag was een schone bedden hoes wij het bed verschoont en kwamen er achter dat we 2 bedden hoesen te kort kwamen wij terug naar de receptie om weer een klacht in te dienen en nieuw bedden goed te vragen was bij de avond portiers ze zouden het doorgeven onder tussen wij het huis al schoongemaakt want je ga natuurlijk niet in een smerig huisje slapen. Volgende dag zaten wij helemaal onder de bulten eerste instantie dacht ik muggen maar het werd zo erg dat ik dacht dat ze de waterpokken hadden terug naar huis gelijk door gereden naar de huis artsen post blijken ze helemaal vol te zitten met bedwantzen beten !!!! Dat is me druppel

Graag geld terug ! We hebben hier voor gespaard en nu zijn we nog meer geld kwijt voor de zalfjes wat we hebben moeten kopen slapeloze kinderen en schijnbaar levenslange littekens !!! Deze foto is nog het minst ergste !

Alle klachten die gemeld zijn door Angelica-butz