Klacht: Bedrog

op 22 april 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik zou volgens de voordelengids lid zijn geworden in 2010, zelf weet ik er niets van. Ik zou een contract hebben getekend (waar ik zelfs geen exemplaar van heb/krijg) Ik heb de domiciliering stopgezet omdat ik niet wist wat het was, nu hebben ze mij al meerdere malen gebeld omdat er een openstaande rekening is. Als ik uitleg hoe of wat er gebeurd is word ik beschuldigd van leugens, ze bedreigen me met een deurwaarder. Als ik dan meld dat ik al mijn gegevens heb doorgegeven zeggen ze deze niet te vinden. Vragen ze alles opnieuw, ik zeg dat ik het enkele maanden geleden heb doorgegeven, ben ik weer aan het liegen. Dus bij deze mijn klacht tegen voordelengids (als dit bedrijf wel echt bestaat)

Als de lopende rekening gesloten word.
Ik betaal ze niet aangezien ik niets zelf heb ondertekend.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 13 juli 2016 om 15:32 geantwoord

Beste heer,

U kunt het beste even een email sturen naar info@voordelengids.nl met uw klacht.
Meld hierin ook even de volledige naam- en adresgegevens van u in en dat u mailt naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl.
Uiteraard zullen wij dan voor u nagaan wat er aan de hand is.

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door PatrickMe