Klacht: bedrijf geeft geen garantie

op 13 juni 2014 over Max ICT in de categorie Computerwinkels

Ruim een jaar geleden een tablet gekocht bij Max Ict van het merk Gigabyte. nu is het oplaadpunt van de Tablet 2 maanden geleden kapot gegaan. Ik probeerde de oplader in de tablet te stoppen en ik merkte dat het pinnetje verschoven was. Ik heb toen de tablet opgestuurd om te repareren, krijg ik na ongeveer een maand daarna te horen dat het mijn eigen schuld is en dat ik de rekenening (77 euro) zelf moet betalen,
Ik was het daar niet mee eens. Zij gingen vervolgens in gesprek met de fabriekant, weer een maand later zeiden ze dat het echt mijn eigen schuld is (het pinnetje ontbrak volledig, toen ik hem opstuurde zat het pinnetje er echter nog in).

Als mijn tablet thuis is en kostenloos gerepareerd

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Max ICT

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Max ICT nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Max ICT in behandeling genomen

Bericht van Max ICT

9 maanden geleden - Beste Jurgen, helaas is deze klacht is verlopen, mocht u klachten hebben kunt u een mail sturen naar klachten@maxict.nl of rma@maxict.nl. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Cordialement, Kind regards, Mit freundlichem Gruß, Customer Service Max ICT

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Max ICT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Max ICT

Heeft op 02 mei 2016 om 08:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jurgenvaneik