Klacht: Bedreigende mails en telefoons

op 05 mei 2017 over Call2collect in de categorie Incassobureaus

In januari 2017 heb ik in de ziekenhuis een kolfapparaat gehuurd waarbij ik een machtiging heb gegeven voor de automatische betaling. De ziekenhuis heeft medipoint geen brief gestuurd dat ik een machtiging heb gegeven voor automatisch incasso waardoor het een beetje verkeerd is gegaan. Vervolgens ben ik door call2collect gebeld dat ik een betaling moest overmaken van 38 euro waar ik niet akkoord mee ging en daarna medipoint heb gebeld en met hun de betaling heb geregeld om de normale betaling over te maken omdat het mis is gegaan via de ziekenhuis en medipoint niet op de hoogte was over de machtiging.. ik heb met medipoint geregeld dat ik de bedrag van 145€ over zal maken en de incassokosten niet hoef te betalen.. zo gezegd zo gedaan.. alleen call2collect bleef door gaan met bellen en mails sturen dat ik nu 40 euro moest over maken.. ik heb het dus verteld dat ik al heb geregeld met medipoint maar call2collect wilde graag een bewijs er van.. ik heb medipoint gebeld en verteld dat call2collect bewijs wilt dat ik heb betaald. Een medewerker van medipoint heeft gezegd dat de betaling is ontvangen dus de dossier is afgesloten en aan call2collect is vermeld. Maar call2collect blijft maar door gaan terwijl de medewerker ook nog een mail heeft gestuurd naar call2collect dat de betaling is ontvangen en de dossier is afgesloten bij incasso. Vandaag ben ik gebeld om alsnog een betaling over te maken, ik heb gezegd dat ik er klaar mee ben en dat ze het verder met medipoint kunnen regelen. En toch sturen ze me daarna een mail met als ik de bedrag van 78€ niet over maak dat ze de deurwaarder zullen inschakelen en beslag zullen leggen op mijn inkomsten en eigendom.. Ik snap niet waarom ze nogsteeds betaling verwachten terwijl ik met medipoint al een betaling heb geregeld en geen incassokosten hoef te betalen. Ik zit echt helemaal onder de stress terwijl ik niks hoef te betalen alsnog word gestalkt! Dit maakt mij mentaal kapot!!

Gister kreeg ik een mail dat ik €78 moest overmaken naar de incasso. En net heb ik weer een mail gekregen dat ik €37,99 moet betalen en dat is de hoofdsom dus niet de incassokosten. En ik heb medipoint al de volledige bedrag over gemaakt. Dit zie ik nu eerder als fraude want de hoofdsom gaat een incassobureau verder niks aan. Of ze laten mij met rust of ik laat dit over aan de rechtbank!!!!!! Ik begin mentaal steeds meer achteruit te gaan!! Ik heb met MEDIPOINT GEREGELD DAT IK GEEN INCASSOKOSTEN hoef te betalen en call2collect weet dat maar nogsteeds wordt ik gestalkt!! Dit moet echt ophouden!!

Laat mij met rust! Dossier is Afgelosten via medipoint want de betaling is gedaan en de incassokosten hoeft njet betaald te worden van medipoint! Als ik echt nog een keer een bedreigende mail of telefoon krijg ga ik de rechtbank regelen!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Call2collect over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ezgi simsek