Klacht: bedragen op factuur die niet correct zijn

op 11 maart 2020 over Parship in de categorie Datingsites

Parship hebt ik aangeklik en zonder te weten zit ik 1jaar vast. Ik doe een betaling via de bank naar een NL bankrekening doch ze weigeren mij deze.
Ik ontvang nu een factuur waarop ik plots 159.50moet betalen terwijl mij maandelijks bedrag 14.95 euro is.
dit bedrag van 14,95 is dus nu 159.50 euro terwijl ik van parship eigenlijk slecht 3 keer gebruik heb gemaakt.

Ik wil mijn contract onmiddellijk verbreken want ik wilde initieel geen jaar vast zitten. En ik wil dit bedrag van 159.50 euro NIET betalen.
Slecht de maanden die verlopen zijn.
Ik ben zeer ontevreden van parship. Wil geen jaar vast zitten en vind hun methode ruiken naar oplichting.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parship over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 13 maart 2020 om 14:40 geantwoord

Beste Nawalsellami,

Graag ga ik in op uw klacht,

Bij het bestellen van uw lidmaatschap heeft u kunnen kiezen uit looptijden van 6, 12 of 24 maanden. De looptijd is conform hetgeen u tijdens uw bestelling heeft gekozen.
Tijdens het complete bestelproces geven wij u alle informatie over de gekozen looptijd en de daarmee gemoeide kosten:
• in het overzicht op de eerste bestelpagina ziet u de drie mogelijke looptijden (6, 12 en 24 maanden) met vermelding van de lidmaatschapskosten per maand. Om verder te gaan kiest men met een muisklik de gewenste variant,
• op de tweede bestelpagina wordt u in de Productgerelateerde inhoud van de overeenkomst geïnformeerd over de looptijd van het gekozen lidmaatschap,
• onder het veld waarin de betalingsgegevens moeten worden ingevoerd kan worden gekozen of de lidmaatschapskosten ineens of in termijnbedragen worden voldaan. Daarna wordt de prijs per maand voor de gekozen looptijd aan u getoond.
Na koop verzenden wij een bestelbevestiging waarin wij nogmaals uitdrukkelijk informeren over de gekozen looptijd en ook het totaalbedrag aan lidmaatschapskosten. Had een klant een andere bedoeling, dan is dat het geëigende moment om contact te zoeken met de klantenservice, via het in de e-mail genoemde adres.

Wat betreft uw betalingen: in verband met uw privacy kunnen wij hier niet op de details in gaan. Wij hebben u rechtstreeks aan het in uw profiel vermelde e-mailadres een antwoord gezonden.

Parship Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Nawalsellami