Klacht: bedrag huurwoningen

op 21 juli 2016 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

had mij uit geschreven toch nog afschrijvingen

niet

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw De Jong, Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Uit uw verhaal blijkt dat u een bestelling heeft geplaatst bij Huurwoningbemiddeling.nl of dat u hen heeft gemachtigd om periodiek geld van uw rekening af te schrijven. Als u het niet eens bent met het afgeschreven bedrag kunt u de webwinkel direct benaderen via http://www.huurwoningbemiddeling.nl/huurders/steluwvraag.aspx Het is mogelijk om uw gedane incasso betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook contact met uw bank opnemen voor het blokkeren van doorlopende machtigingen. Met vriendelijke groet, Docdata Payments

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 22 juli 2016 om 07:10 geantwoord

Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door stof123