Klacht: Bedrag 2x van mijn rekening gegaan

op 15 juli 2019 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 juni maakte ik een betaling ten gunste van Versio voor een bedrag van 20€ BTW. Op 10 juni ging het bedrag van 20,73€ van mijn rekening ten gunste van Versio. Op 14 juni ging nogmaals 19,99€ van mijn rekening ten gunste van Global Collect BV. Kan dit zo snel mogelijk worden rechtgezet?

Gewenste Oplossing:

Wanneer de 19,99€ terug op mijn rekening wordt gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 juli 2019 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

15-Jul-2019 Mevrouw Vertongen per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Carminavzw