Klacht: Bedorven vlees, riblappen

op 13 januari 2014 over C1000 in de categorie Supermarkten

Op de houdbaarheidsdatum staat ten minste houdbaar tot 12 jan 2014, echter vanochtend (12 jan) toen ik hachee wilde maken was het vlees al helemaal bedorven. Vlees was verkleurd en het stonk onwijs. Vanmiddag meteen terug gebracht naar de C1000. Zoals altijd ‘oh ja ik ruik het’ sorry, ik zal het doorgeven aan de slager. U krijgt uw geld terug. Vorige keer dat ik met bedorven vlees terug kwam, kreeg ik hetzelfde te horen!!
Daar koop ik dus niks voor. Hierdoor had ik geen eten voor vanavond, moet weer terug naar de winkel. Zorgt voor veel ergernis. Dit was wel de laatste keer dat ik vlees bij C1000 heb gekocht. Zal daar dus niet veel boodschappen meer doen, want ik ga niet apart voor vlees naar andere supermarkt!

Zet een kortere houdbaarheidsdatum op de verpakking. Als een klant dan terug komt, geef dan het dubbele vh aankoopbedrag terug. Wordt nog iets vd ergernis vergoed en hopelijk gaat de C1000 dan ook wat meer haar best doen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C1000

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C1000 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nagtwagt