Klacht: Bedorven vlees

mellaanie343 op 27 december 2019 over Keurslager van der Horst in de categorie Slagerijen

2 gourmetschotels besteld bij keurslager van der horst, 24 december zijn ze bezorgd en hebben we ze direct in de koelkast gezet, 2e kerstdag wouden we deze eten en toen roken ze helemaal bedorven, gelijk weer terug gezet in de koelkast en geprobeerd te bellen en een berichtje gedaan maar ze waren gesloten. 27 december naar de slager gegaan op hun verzoek maar het is ongeveer een halfuur rijden en we hadden de verwarming aan in de auto ivm een klein kind. Toen we daar kwamen hebben hun de temperatuur van het vlees opgemeten en volgens hun was het onze eigen schuld want het vlees was 7 graden en het hoort 4 graden te zijn en het kon volgens hun niet zo snel opwarmen. Ze wouden ons wel tegemoetkomen met een tegoedbon maar toen ik zei dat ik dit niet wou en gewoon mijn geld terug wou want ik hoef geen vlees meer van daar en omdat wij het gewoon in de koelkast hebben gezet en het logisch is dat het vlees nu warmer is omdat we het in een warme auto hebben gehad is die weggelopen omdat die zo niet ging overleggen.

Als ik mijn geld terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keurslager van der Horst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keurslager van der Horst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mellaanie343