Klacht: Bedorven vlees

mellaanie343 op 27 december 2019 over Keurslager van der Horst in de categorie Slagerijen

Wij hebben een gourmetpakket standaard voor 4 personen besteld en een gourmetpakket de luxe voor 6 personen, deze werd dinsdag 24 december bezorgd en we hebben die direct in de koelkast gezet, toen we het 2e kerstdag wouden eten was het bedorven. Toen zijn we 27 december terug gegaan naar de slager en toen zeiden ze dat de temperatuur van het vlees te warm was het hoort 4 graden te zijn en het was 7 graden dus heb ik gezegd dat wij met een kleintje in de auto en de verwarming aan een halfuur erheen moesten rijden maar dat kon volgens hem niet dat het dan zo snel opwarmde. En hij wou geen geld terug geven alleen een tegemoedkoming met een tegoedbon maar ik hoef daar nooit geen vlees meer van. Toen is hij dus gewoon weggelopen en de rest van het personeel deed gewoon of we gek waren en hebben ons gewoon genegeerd.

Als ik mijn geld terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keurslager van der Horst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mellaanie343