Klacht: Bedorven product

op 31 augustus 2016 over de Broodzaak in de categorie Bakker

Zojuist heb ik een broodje tonijnsalade aangeschaft bij De Broodzaak op station Haarlem. Toen ik al haastend naar mijn bus het broodje at viel mij op dat de tonijn erg raar smaakte. Tot mijn schrik zag ik dat het broodje maar houdbaar was tot 18:21 uur en dus al ruim 30 minuten niet meer eetbaar. Helaas heb ik niet om kunnen keren naar De Broodzaak omdat de bus natuurlijk niet op mij wacht. Op het moment zit ik hevig balend en beroerd in de bus en voel ik mij zwaar misselijk. Ik ben zeer teleurgesteld in De Broodzaak. De zaak waar ik jarenlang naar grote tevredenheid op bijna dagelijkse basis mijn heerlijke broodjes kocht.

Graag zou ik een compensatie ontvangen ter grootte van de schaal waarop ik ben aangedaan. De compensatie moet groot genoeg zijn mij De Broodzaak het te laten vergeven dat ik door hun doen ziek ben geworden. Alleen dan blijf ik klant.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over de Broodzaak

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Broodzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joerikerssens