Klacht: “Bedorven melk”.

op 25 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Goedemiddag mensen van de \”Jumbo\”.

Op 17 juli j.l. kocht in een divers aan artikelen ter waarde van 42,16 met Merchant: 339900, in jullie filiaal aan de Kerkwerve in Etten-Leur. Waaronder volle melk van jullie eigen merk ter waarde van 1,09, met een houdbaarheidsdatum van 27-12-2017. Op zich vond ik dat al vreemd! Bij het proberen op te drinken van deze melk was deze bedorven, dus zuur. Dat pak heb ik ingeleverd in voornoemd filiaal. De assistent bedrijfsleider Jaap Gerritse begreep ook niet hoe melk met die datum in hun koelcel terecht is gekomen. Hij verzocht mij, op met jullie contact op te nemen, bij deze dus! Hij zou tegelijkertijd dat ook met jullie kantoor doen. Vanochtend kocht ik wederom weer twee flessen eigen merk, maar nu met een datum van 2 augustus j.l., wat me meer logisch lijkt. Het bevreemde Jaap Gerritse en mij , hoe zulke bedorven melk in jullie vak terecht kon komen, met de datum van 27-12-2017.
Gaarne uitleg.
Met vriendelijke groeten, Demper.

Wacht op antwoord.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Reactie van de melder van de klacht Bedorven melk

2 maanden geleden - "Jumbo" Klant vriendelijk bedrijf", toch? Kreeg vanochtend per mail het bericht, "dat mijn klacht niet in behandeling wordt genomen!'. Dat zal toch werkelijk niet waar zijn? Zo' n fout, waar één van mijn kinderen, door jullie bedorven melk, ernstige diarree had opgelopen, gaan we toch niet afhandelen, door een bedrag van 1.20 euro in jullie filiaal terug betaald te krijgen! Door deze "goedkope handelswijze", en zo; "daar zijn we mooi van af", is niet te verteren! Als jullie daarbij blijven, dan wil ik gaarne het adres van jullie directeur, wat hij daar als leider wel niet van vindt. Adres kan ik natuurlijk ook zelf opzoeken, maar langs deze weg leek me het iets gemakkelijker en handiger. P.F. Demper Etten-Leur.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bedorven melk