Klacht: bedorven Marokkaanse groentenmix

op 14 oktober 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Alweer een tijdje geleden kocht mijn vrouw in één van uw filialen een zakje Marokkaanse groentemix. De genoemde mix bleek een tht datum te hebben 17 09 2016. Deze bleek bij de bereiding op 16 09 bedorven te zijn. De courgettes waren slijmerig geworden en het geheel stonk zuur. De assistent filiaalhouder Giovanni van de Jumbo Samuel Esmeijerplein stond mij keurig en professioneel te woord. Ik wilde in eerste instantie de klacht neerleggen bij het hoofdkantoor. De assistent filiaalhouder vertelde me dat een klacht neerleggen bij het hoofdkantoor intern geschied. Oké, vindt er dan een terugkoppeling plaats naar de klant? Dat bevestigde de goede man, maar tot op heden heb ik nog niets mogen vernemen. Ik ben bekend met de productielijnen in de voedingsindustrie en een fout in de lijn is snel gemaakt. Ik ben ervan overtuigd dat de Jumbo werkt volgens de HACCP richtlijnen. Immers een klacht als deze dient serieus genomen te worden, omdat hier de “gezondheid” in het geding is. Ik had simpelweg de NVWA kunnen inlichten, maar fouten maken is wenselijk

* Waarom heeft er geen terugkoppeling plaatsgevonden naar de klant?
* Waar heeft het fout kunnen gaan?
* Ik een antwoord verwacht voor 21 10 2016

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ad Nefs