Klacht: Bedorven kip

op 01 september 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Heb op 29 augustus verschillende soorten kip gekocht met houdbaarheids datum 2 en 3 en 4 september. Ik maak vandaag een pak open met kip en met datum 2 september, de kip was al bedorven! En de kipfilet met datum 3 of 4 september was al gekleurd er zaten 2 stukken in alle twee een verschilende kleur! Ben terug naar de desbetreffende winkel gegaan en heb mijn verhaal gedaan waarop ik mijn geld terug kreeg en een bos bloemen! Maar dat is niet goed genoeg voor mij! Ben een vaste klant bij jumbo kom er 3 tot 4 keer in de week! Zal ook wel blijven komen maar nooit geen vlees meer van jumbo!!!

Wanneer ik tevreden zou zijn is als jumbo beter zijn best doet om de kwaliteit en versheid te garanderen en ook natekomen zoals ze dat ook zeggen in al zijn reclame\'s. En niet de klant heel snel proberen af te schepen met een nieuw product of geld terug en een bos bloemen! En vervolgens er niks mee doen! Ik heb zelf met de filiaalmanager gesproken die zou er achteraan gaan en contact met mij opnemen. Ben benieuwd!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peep