Klacht: Bedorven gehakt

op 29 november 2016 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Bericht van Hoogvliet

1 week geleden - Geachte mevrouw Van der Linden, Hartelijk dank voor uw bericht via Klacht.nl, waarin u aangeeft dat het gehakt dat u gekocht heeft in één van onze winkels niet goed meer was. Wij vinden het erg vervelend dit te vernemen en begrijpen uw ongenoegen hierover. Om uw melding op een goede manier in behandeling te kunnen nemen hebben wij echter wat aanvullende informatie nodig. Graag vernemen wij of u nog in bezit bent van de verpakking en in welke winkel u het gehakt gekocht heeft. U kunt ons bereiken via e-mail (klantenservice@hoogvliet.com) of via telefoonnummer (0172) 418 200. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij zien uw reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Susannah Dijkstra Hoogvliet klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Jaylina

1 week geleden - Ik heb de verpakking nog , en heb het gehakt gekocht bij Hoogvliet in ypenburg. Mvg jose

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogvliet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoogvliet

Heeft op 01 december 2016 om 12:41 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Linden,

Wij hebben elkaar vanmorgen telefonisch gesproken om uw klacht verder op te pakken. Wij hebben uw klacht gemeld bij onze collega\'s zodat zij ervan op de hoogte zijn. Wij zullen u per post een Hoogvliet waardecheque toesturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Mocht u in de toekomst onverhoopt weer tegen een dergelijke situatie aan lopen, dan horen wij dat graag van u.

Hoogvliet klantenservice
Stefanie Spierenburg-van Eijk

Alle klachten die gemeld zijn door Jaylina