Klacht: Bedonderd en toch betalen

op 30 september 2016 over Call2collect in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een jaarabonnement op een datingsite is per definitie een tijdelijk abonnement zou je zeggen. Doel is immers om je aan een relatie te helpen en er wordt geschermd dat “ze” hier heel succesvol mee zijn, dus is een jaar al rijkelijk lang. Na dit jaar wordt er echter stilzwijgend verlengd, zo staat bij het aangaan van het jaarcontract, zodat ruim een jaar later geld van uw rekening afgeschreven wordt. Voor mij en “normale” mensen duidelijk oplichtingspraktijk of in ieder geval zeer dubieus handelen (zie ook klachtenregen op internet). Voor bedoelde leverancier en haar incassobureau de gewoonste zaak van de wereld om mensen op dergelijke manier geld afhandig te maken.

Gewenste Oplossing:

Terugstorten van € 100,- teveel betaald tov jaarcontract + excuses dat zij zich voor dergelijke zaken laten lenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Call2collect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Call2collect in behandeling genomen

Bericht van Call2collect

2 maanden geleden - Geachte heer, Uw klacht heeft meer betrekking op de werkwijze van cliënte Parship dan op ons maar gelet op uw klacht over onze dienstverlening, willen wij hier toch op reageren. U heeft bij Parship een abonnement afgesloten welke automatisch verlengd wordt. Wij hebben u door middel van de verschillende voorbeelden vanaf de Parship website, alsmede met de algemene voorwaarden en uw persoonlijke opdrachtbevestiging aangetoond dat u meerdere malen geïnformeerd bent over het automatisch verlengen en de kosten die hier aan vast zitten. Ondanks deze stukken bleef u van mening dat de vordering niet terecht was. Wij hebben u hierop geïnformeerd dat wij onze werkzaamheden zouden voorzetten. Bovenstaand geeft u overigens zelf reeds aan; dat bij het aangaan van het jaarcontract wordt vermeld dat het verlengd zal worden. Verder willen wij u verzoeken om voor inhoudelijke klachten over Parship contact met het betreffende bedrijf op te nemen. Wij kunnen, zoals u wellicht zult begrijpen, geen uitspraken doen over de werkwijze van Parship maar enkel over de rechtsgeldigheid van de vordering. Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Hoogachtend, Call2Collect Bv.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Call2collect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Call2collect

Heeft op 18 oktober 2016 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Ondanks bovenstaande bericht hebben wij helaas geen reactie meer van u ontvangen. Gezien het ontbreken van een reactie uwerzijds zullen wij deze klacht als opgelost beschouwen.

Mocht u in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen hebben in dit dossier kunt u altijd contact met ons opnemen door te mailen naar incasso@call2collect.nl, of door te bellen naar 020-3460741.

Hoogachtend,
Call2Collect B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door vince68