Klacht: Bediening en service

op 19 mei 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ging vandaag naar Etos Venlo omdat ik een leuke aanbieding had gezien in de folder. Het betreft een heren eau de toilette Pasha van Cartier. Omdat ik de geur niet ken vroeg ik de medewerkster of ik die eerst mocht ruiken alvorens te kopen maar dat ging niet. Het was een actie artikel en daar hadden ze geen tester van. Ik kreeg het advies om dan maar naar de buren (in dit geval Douglas) te gaan om de geur daar testen. Schandalig als je het mij vraagt. Ze proberen de klant iets te verkopen maar ze weten zelf niet WAT ze verkopen. Ze kunnen dus onmogelijk bij Etos een advies geven over deze eau de toilette omdat de klant deze “blind” moet kopen.

Gewenste Oplossing:

Als Etos me deze verkoopt alvorens deze eerst te testen. Zo weet ik toch niet welke geur ik in huis haal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johnthijssen