Klacht: Bediening

op 02 maart 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

In het Holland Casino Scheveningen is het heel moeilijk om aan een drankje te komen. Dat is sede3rt lange tijd zo. Wij komen er al jaren wekelijks en vaker en verwachten wel enige service. Als er al iemand op de vloer loopt is dat 1 persoon. Zelf ben ik niet in staat om naar de bar te gaan, maar als mijn echtgenoot gaat is het erg druk en praten ze liever met elkaar dan te helpen. Ik begrijp niet, dat als wij naar Breda gaan het altijd geweldig gaat, daar zijn ze er nog voor de klanten. Scheveningen kampt met personeelstekort en men kan wel meer op de klant gericht zijn. Ik vind het werkelijk schandalig

Als het opgelost wordt. Ik heb de manager daar gesproken, maar naar
zijn zeggen, moet het officieel en kan hij het niet verhelpen.
Meer mensen op de vloer en een andere werkhouding

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 02 mei 2016 om 13:07 geantwoord

Gast heeft op 7 maart via het door haar opgegeven mailadres een schriftelijke reactie op haar klacht ontvangen waarbij wij haar irritatie begrijpen en het samenscholen van collega’s een ongewenste situatie is. De klacht is meegenomen en besproken tijdens het dagelijkse overleg om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stormwh