Klacht: bedankje

op 22 december 2017 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nvt

Gewenste Oplossing:

Geacht team klachten Welzorg, Mv.Vijfwinkel,
Graag wil ik u bedanken voor uw medewerking om mijn rolsstoel z.s.m. te repareren.
Bedankt ook voor de prachtige bos bloemen die ik als excuus heb mogen ontvangen.
Ik wens u allen Fijne Feestdagen en voor 2018 minder stress en goede zaken.
Mvg.Mv.L.Hamers

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welzorg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mv.L.Hamers