Klacht: Bed niet geleverd

op 29 augustus 2017 over Special Pink in de categorie Beddenketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het stapelbed dat we hadden besteld, werd niet geleverd op de afgesproken dag. Het bedrijf mailde (het is niet telefonisch te bereiken) een nieuwe datum en weer werd het bed niet geleverd. We zijn 3 dagen thuisgebleven voor de levering van het bed. We hebben afspraken/werk moeten afzeggen hiervoor. We hadden de oude bedjes van de kinderen van de kamer afgehaald (de kinderen waren bij een oppas) en verkocht via Marktplaats om plaats te maken voor het nieuwe bed. De kinderen liggen nu inmiddels 8 dagen op een matrasje op de grond. Het meest frustrerende is dat je afhankelijk bent van het bedrijf. Je kunt niet bellen, je zult moeten wachten totdat zij contact met jou opnemen.

Gewenste Oplossing:

Ik heb bij Special Pink aangegeven dat we het bed niet meer hoeven. We kunnen niet van hen op aan. We hebben het bed gewoon nu nodig. Voor hetzelfde geld zitten we nog een aantal weken op een bed te wachten. Oprechte excuses lijken mij niet overbodig.

Alle klachten die gemeld zijn door MirjamGolsteijn