Klacht: Walgelijk arrangement ipv welness

op 27 november 2015 over Beautycenter in de categorie klachtmelden

Ik heb via vakantieveilingen.nl een voucher gekocht voor 58 euro + 5 euro administratiekosten van Vakantieveilingen + 5 euro p.p. toeslag voor het weekend. Ik wil iedereen op de hoogte stellen van het feit dat dit niet bepaald welness-achtig is, dat het mijn inziens 1 grote flop is en dat je met je klacht niet bij hun terecht kunt.

Ik had me beter moeten inlezen voordat ik op dit zogenaamde arrangement ging bieden. Er zijn namelijk vele negatieve recensies op het internet te vinden, jammer dat ik deze niet vooraf heb opgezocht. Ik vind mijn meer dan € 60 euro dat ik in totaal verbrast heb aan dit zogenaamde “welness” arrangement compleet weggegooid geld.

Alleen puur het feit dat wat ik vertel, hoe ik het ervaren heb, volgens de medewerker van het Beautycenter Zeist niet waar is, geeft al aan dat mijn klacht niet serieus genomen wordt. Volgens hun hoort de klant dit na het arrangement direct aan te geven als hij of zij iets te klagen heeft. Ik heb me totaal niet op me gemak gevoelt tijdens de behandeling en daarom ook niet direct na de behandeling deze feedback gegeven.

Volgens mij mag een klant altijd, ongeacht wanneer, zijn beklacht doen. Zelfs voorafgaand aan het afnemen van een product of dienst. In mijn optiek zou een klant altijd koning moeten zijn! Ongeacht wat ie vindt en of dat terecht is. Je zou deze altijd gehoor moeten geven.

Het feit dat er vol tegen mijn beweringen ingaan, geeft al aan dat ik gelijk heb.

Paar punten over de hygiëne:

De lakens die gebruikt werden zaten vlekken in
De laminaatvloer die er lag is, was op de plek waar de behandelingen plaatsvonden, vaak vochtig geweest en de naden waren zwart en stonden open.
De wegwerphandschoentjes die werden gebruikt, werde hergebruikt
De metalen haakjes van het karretje waar smeerseltjes op stonden waren roestig.
Op de vloer lag veel stof, haar en vuil.

Volgens de medewerker (die de mail beantwoord heeft) hebben we tijdens het arrangement alles gekregen wat op de bon staat. Ik vind hetgeen wat op de bon vermeld staat in vergelijking met wat wij hebben meegemaakt totaal verschillend.

Verder heeft mijn vriendin het volgende opgelopen door deze behandeling: Direct na de behandeling: rode vlekken in haar gezicht gekregen, uitgedroogde plekken huid gekregen. Vervolgens is ze bij de huisarts geweest en heeft die vastgesteld dat een een ontstoken huid had waarvoor ze vervolgens anti-biotica zalf heeft moeten smeren.

Een paar kleine suggesties als dit mijn toko zou zijn:

Behandel je klanten op een plek waar ze comfortabel kunnen liggen, bedden met een uitsparing voor je hoofd of anderszins comfortabel.
Vervang je stanleymes samen met stuk plint om die Korea-folie voor de rugpakking af te snijden voor iets proffesionelers.
Als je masseert/scrubt/wrijft over een gezicht, doe dat dan evenredig en verdeeld, niet alleen op de meest gemakkelijke plek

Ik heb het idee dat de medewerkers die de behandeling uitvoerden niet zijn opgeleid om dit soort behandelingen te geven
Smeer geen koude middeltjes direct op het lichaam (not done).
Wees open en spraakzaam, er was een medewerker die in de 120 minuten tijd max. 3 of 4 woorden heeft gezegd.
Goeie tip voor de eigenaar: Google zelf maar eens op recensies over jullie center.

Als ik op het moment van de behandeling foto’s van de zooi gemaakt had, had ik harde bewijzen gehad. Nu wordt alles wat ik vertel in twijfel gebracht of ontkent.

Daarnaast valt communiceren met deze center ook niet mee, met bellen krijg je alsmaar een bandje en mailen gaat niet (heb ik via vakantieveilingen moeten doen)

Vakantieveilingen komt alleen met 10 euro kortingscode. Ook die zouden dit soort klachten beter moeten oplossen.

Ik heb een goed idee voor deze aanbieder, laat ze zelf maar eens een behandeling ondergaan in hun eigen zogenaamde beautycenter.

Of beter nog stop met die zogenaamde "welness".

Als ik van Vakantieveilingen zou zijn, zou ik ook eens naar de kwaliteit van de aanbiedingen/veilingen letten. Ik ben zeker niet de enige die dit zo heeft ervaren!

Ik wil alle door mij gemaakte kosten om deze welness te bezoeken vergoed willen hebben. (58 + 5 + 10 + 10= 83 euro)

Alle klachten die gemeld zijn door DanielDeBilt