Klacht: Beauty company Rotterdam tanden bleken

op 29 augustus 2013 over Beauty company Rotterdam in de categorie klachtmelden

Ik heb op www.vakantieveilingen.nl een veiling gewonnen voor beauty company in Rotterdam, ik ging daar voor me tanden te Laten bleken.
Ik wil dat er tegen deze zaak actie word ondernomen. Ik kan niet begrijpen dat deze zaak nog open is.
Ik kwam helemaal uit tilburg samen met mijn partner. Eenmaal daar aangekomen leek het net of ik aan de balie stond van een voetbalkantine.
Er stond een hele lange rij en door de eigenaar werd even snel me tandkleur opgemeten, terwijl de rest achter mij allemaal mee kon kijken.
Mijn parner betaalde en het geld werd aangenomen door zijn dochter van nog geen 8 jaar! Er stond een oude vrouw brood te smeren terwijl ik daar stond.
Daarna moest ik in een Hoekje gaan wachten tot er stoel vrij kwam.
Daar zat het helemaal vol mensen die een veiling hebben gewonnen. Toen we aan de beurt waren kwamen we een ruimte binnen met 8 stoelen er werd een gebitje in me mond gedaan met een wattestaafje snel wat spul en de lamp erop.
Helemaal niet zoals het hoort. Je zag helemaal geen verschil terwijl de man zei dat ik wel 6 tinten lichter kreeg. Me tanden hoefde niet gepoetst te worden van te voren.
Ik vind dat dit echt niet kan die mensen bieden super service aan terwijl je er helemaal niks voor terug krijgt ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik wil echt iedereen waarschuwen voor BEAUTY COMPANY ROTTERDAM!!!!!

Ik wil echt nadat ik al zoveel klachten heb gelezen over beauty company dat er iets aan gedaan word. Ik heb 60 euro betaald en heb niet gehad wat me is beloofd. Ik wil dat de eigenaar mijn geld terug geeft, als we niet tot een juiste oplossing komen laat ik het hier niet bij zitten.

Reactie van de melder van de klacht Miss013

6 jaren geleden - Slechte zaak

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beauty company Rotterdam

Alle klachten die gemeld zijn door Miss013