Klacht: Verkeerde product geleverd

op 15 augustus 2019 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij BCC Hoorn een Salora 24HSW2714 besteld, opgehaald. Blijkt het thuis een 24HSW5012 te zijn! Totaal anders dus! Ik heb BCC gebeld, daar krijg je een landelijk nummer tegenwoordig, niet eens meer de winkel zelf. Daar wordt gezegd, dat de winkel mij zsm terugbelt. Maar 3 uur later nóg niets gehoord. Dus maar weer zelf gebeld naar LANDELIJK nummer. Uiteindelijk ben ik zelf naar BCC Purmerend gegaan, het goede item besteld, het foute ingeleverd. Hopen dat het deze keer goed gaat! Wat ik echt SCHANDELIJK vind, is dat ik wel goed genoeg ben om een aankoop te doen, maar als ik een klacht heb, dat ik dan 3 UUR moet wachten! (als het niet langer was) HÉÉl slecht.

Gewenste Oplossing:

Niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Veli1969