Klacht: geen service monteur te regelen

op 16 augustus 2019 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

25-6 nieuwe wasmachine gekocht- deze lekt- 3 weken terug monteur aangevraagd- duurt lang- zou gister komen- geen bericht eergisteren hoe laat hij komt- is niet geweest- stond op verkeerde adres- laat niets meer horen- BCC schuift af naar Whirlpool en vise versa- 9 september komt de monteur- hoe moet ik wassen?- wasmachine roest inmiddels lekker verder- afschuifsysteem, denken niet in oplossingen- moet u zelf maar regelen- klant is de dupe- Whirlpool belooft indien mogelijk een eerder afspraak maar willen dit niet concreet per mail bevestigen- ik ben teleurgesteld en woest- balkenservice- te schaamteloos- super visser is er niet- lekker efficiënt-

Gewenste Oplossing:

Ik wil maandag 19 augustus 2019 of uiterlijk dinsdag 20 augustus 2019 een monteur hebben gehad en dit probleem opgelost hebben. Zowel BCC als Whirlpool hebben hier wat goed te maken, niet ik. Een oprecht excuus lijkt mij hier ook passend en op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door I. Schotten