Klacht: BBQ

op 06 juli 2019 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 juni hebben wij een BBQ besteld de BBQ zou op 12 juni binnen komen hebben 2 keer een mail gestuurd word niet op gereageerd.
Toen 3 keer gebeld geen vriendelijk personeel .
En uiteindelijk 5 juli is de BBQ binnen gekregen ‘
Wij bestellen niet meer bij IKEK

Gewenste Oplossing:

Als er op de mail gereageerd word en het personeel wat vriendelijk is
en op de beloofde datum de bestelling binnen komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iepenlaan