Klacht: Slot op Lenovon Idealpad 700

op 13 juni 2017 over BBC in de categorie Media

Eindhoven verleden jaar een een Lenova laptop gekocht via de BCC webshop. In de winkel hadden ze alleen een 15 inch en ik wilde 17 inch en adviseerde me om hem via de webshop kopen.
Dit heb ik toen ook gedaan, werd wel met vertraging geleverd waar ik dus van leerde om via de BBC webshop nooit meer iets te kopen. Het was nl enorm ingewikkeld om iets te weten te komen over de status. Op site alleen een melding dat de leverdatum onbekend was en telefonisch heel slecht bereikbaar.
Maar goed hij uiteindelijk geleverd. Nu wil een laptop kabelslot aan mijn laptop hangen. Het slot van mijn vorige laptop werkte niet. Grijpt namelijk in de richting van het toetsenbord en bodem aan en daar is bij mijn Lenovo geen ruimte. Dus naar de BCC winkel met de laptop. Probleem uitgelegd. Men vroeg of ie daar gekocht was. Uitgelegd dat dit op hun advies via de webshop gegaan was. Waarop men zei, dan moet je ook daar zijn. Ja maar kun je dan even testen of ik iets fout doe met een slot. Dit was ook niet mogelijk want de sloten waren op. Toen ik vroeg wanneer binnen kwamen, werd gezegd dan gaan we niet voor jou kijken want dan moeten we de verpakking open maken. Veel succes. Dus dat is de sevice van BBC Eindhoven Ekkersrijt. Vervolgens dan maar de webshop bellen na een keer of 5 de melding dat het druk is en dat ik het later nog maar eens moet proberen. Maar een appje gestuurd hier kreeg wel een ,,super snelle” zeer intelligente reactie op waar men 3 dagen voor nodig had. Het was gelukt een antwoord te krijgen op mijn vraag: ,,Op zich maakt het niet uit wat voor kabelslot er gebruikt wordt. Het enige dat van belang is dat het passend dient te zijn” Tja zo slim was ook wel, ik wil weten of ’t een productie fout is of dat Lenovo speciale sloten gebruikt. Dus dat heb ik ze gemeld. Waarop ik de mededeling kreeg dat ik Lenovo maar moet bellen. Hier zitten ze dus niet alleen juridisch fout maar het is niet erg klantvriendelijk van ze.. Voor mij is het duidelijk mijn volgende aankopen komen niet van de BCC, ook begrijp ik nu waarom het bij de Mediamarkt altijd zo druk is. Bij de Mediamarkt heeft men overigens wel een verpakking open gemaakt ondanks dat ik mijn laptop niet bij me had om het vervolgens op een van hun Lenovo laptops te proberen. Toen dit werkte zei men als je niet ver weg woont kun je hem gewoon kopen en op jou laptop proberen en terug brengen als ’t niet werkt.

Als ik weet of je een speciaal slot nodig hebt en als dat niet zo is wil ik een oplossing voor dit probleem.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BBC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BBC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arno2763