Klacht: Geld na drie maanden nog steeds niet terug

op 27 januari 2020 over BBC in de categorie Media

Op 4 november 2019 een reactie op een retourmelding ontvangen, dat het geld binnen 15 dagen op rekening gestort zou worden. We zijn bijna drie maanden verder en heb tot op heden geen geld mogen ontvangen.

Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice per e-mail. Hier heb ik meestal een reactie op gehad, met telkens het bericht dat mijn situatie doorgestuurd is naar de betreffende afdeling. Daarna stilte.

Vandaag contact opgenomen via Whatsapp. In 4 uur tijd hebben 3 verschillende mensen me verteld dat het op het moment uitgezocht wordt en dat ze me verder niet kunnen helpen. Omdat ik hier niet mee akkoord ben gegaan, kreeg ik te horen dat het druk was, maar dit lijkt me mij zaak op dit moment niet als ik drie maanden moet wachten op 42.99 (!!!)

Als men drie maanden nodig heeft om een retourbedrag te achterhalen, is er iets mis met het gehele klantensysteem en lijkt het me voor toekomstige klanten fijn als daar eens in geïnvesteerd zou worden. Na een tegenvallend vierde kwartaal kan BCC het zich denk ik ook niet zo goed veroorloven meer klanten te verliezen.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb of iemand mij kan vertellen waar ik dit geld precies kan vinden en deze tamelijk vervelende zaak kan afsluiten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BBC

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BBC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melaniedeleeuw4