Klacht: bezorging

op 19 juni 2019 over BBC in de categorie Media

Klacht
Mijn dochter heeft samen met mij een koelkast bij jullie gekocht, deze zou de woensdags bezorgd worden op 12 juni. De bezorging stond aan de deur maar reden vrij snel weer weg dus niets bezorgd! mn dochter woont in school 17 op stichting zorg op maat. We hebben een paar keer geprobeert te bellen, er werd laat op genomen na wacht tijden tussen 3045 minuten. eindelijk contact werd het een week later bezorgd. wat ik eigenlijk helemaal niet echt top vind! Hebben jullie geen geduld als er iets bezorgd moet worden? Vandaag is het bezorgd. Het staat op de plek maar ze hebben hem zo neer gezet dat ze de stekker niet kan vinden want die zit tussen de muur en koelkast! wat is dit voor service?? ik baal hier ontiegelijk van! mn dochter woont daar je probeert het zo goed mogenlijk te regelen voor haar. Ik kon ook niet aanwezig zijn .Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Ik als moeder baal ontzettend hierover

In ieder geval de aansluitkosten terug en een sorry excuses zou zeker op zijn plaats zijn

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BBC

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BBC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jolanda