Klacht: Flesjes half-vol afgevuld

frarij op 04 december 2016 over Bavaria in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al JAREN vaste consument betreft uw bier. Nu al diversen keren een half-vol flesje aangetroffen in een bierkrat. Nu heb ik echt zoiets van om dit toch naar jullie te melden daar dit dus echt een produktie fout is. De dop zit er gewoon strak op. De code die achterop het etiket staat is :

APR 17 C3vS212402

m. vr.gr. F.Rijs – Baardwijkstraat 21 – 5043wv Tilburg – 013-5705721

Gewenste Oplossing:

In afwachting....

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bavaria over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bavaria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bavaria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bavaria

Heeft op 05 december 2016 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 5 december vanuit de consumentenservice telefonisch contact op genomen. Uit dit contact is gebleken dat de betreffende flesje nog beschikbaar is voor onderzoek. We hebben dan ook met de consument afgesproken dat we het flesje op komen halen en voor verder onderzoek doorsturen naar onze kwaliteitsdienst. Eventuele verdere terugkoppeling zal na het onderzoek plaats vinden direct aan de consument.

Alle klachten die gemeld zijn door