Klacht: basic fit krigt geld van mijn bankrekening nadat mijn contract eindigde en de gym niet oplossen dat.

op 15 september 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb me aangemeld in july 2021, mijn contract eindigde en ze bleven geld van mijn bankrekening krijgen.
Ik schreef om dit probleem op te lossen en het lijkt erop dat ze een antwoordapparaat hebben dat me vertelt: je abonnement is beëindigd op 31-08-21 en ze zeggen niets dat ze geld blijven krijgen van mijn rekening.
Ik heb ook betaald voor de introduction trainer en ik heb de service nooit ontvangen, ik heb ze vaak gevraagd, ik heb mijn gegevens vaak opgeschreven in een papier en ik had nooit toegang tot de personal trainer.

waar kan ik oplossen mijn problemen als ze nooit mijn mails antwoorden?

Ik heb in met de medewerker van de gym mijn klacten verteld , maar hij echt een goed oplossen maken… allen de medewerker bood me aan om een ​​maand naar de sportschool te gaan zonder mijn lidmaatschapskaart te gebruiken, in ruil voor de maand die de sportschool me in rekening bracht, dat heb ik een paar dagen gedaan maar elke dag in de deur van de gym moet ik mijn problemen uitleggen ( dat Ik geen membership card heb want….. en dat ik nog my introduction trainer een afsprak me hem maken en ik kan niet alle machine gebruiken….)

En even heeft de sportschool geld van mijn bankrekening gedownload… maar geen succes want ik heb nu geen geld in mijn bankrekening ….

kan u me helpen? aub..

Ik kan je de e-mails die ik hem schreef en zijn antwoorden doorsturen

Ik wil mijn geld terug (van de maand die ze hebben afgeschreven zonder dat ik een lidmaatschap heb en van de itnroduction trainer , en dat ze de automatische betaling van mijn bankrekening annuleren.

of

dat ze mijn lidmaatschap activeren voor die maand die ze me in rekening hebben gebracht ( ik wil niet naar de gym gaan en spreek elke dag van de medewerker waroom ik geen membershio card heb) en dat ze de onmiddellijke service van de introduction trainer (vanaf de eerste dag) ontvangen.
Nou, mijn plan in het begin was om me aan te melden voor een contract van 2 maanden om te testen en dan het jaarlijkse contract, maar ik voel me gefrustreerd door deze situatie.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 15 september 2021 om 09:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Maggielo