Klacht: banned 10 days

op 15 oktober 2016 over Rockstar Games in de categorie Computer Games

ik heb gta 5 gister gekocht (14-10-2016) en heb een sharkcard erbij gekocht van 500,000 zodat ik wat start geld had ik denk dat ik zo`n 2 uur heeft gespeeld toen ik ineens eruit gegooid werd en een bericht kreeg dat ik tot 24-10-2016 geband ben hoe ken dit ik heb een ticket gestuurd met de vraag hoe dit ken en heb ze ook bewijs gestuurd dat ik nieuw ben en dat ik het pas gekocht had zelfs me cd key erbij gedaan maar dat help niet krijg alleen een geautomatiseerd bericht terug dat ik regels heb overtreden???? nou dat heb ik dus niet gedaan heb ook geprobeerd te bellen naar rockstar nederland (0900-2040404) ik ken u al vertellen dat het hem niet ging worden 80cent per minuut tot een maximum van 40 euro ik heb 40 minuten aan de lijn gehangen en heb het opgegeven want alle medewerkers waren in gesprek ik vind het een schande Rockstar ps: dit is mijn support ticket code ( #7819043)

dat ze de ban opheffen en me een duidelijk andwoordt geven waarom dit is gebeurd en geen geautomatiseerde bericht

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rockstar Games

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rockstar Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wim-klomp