Klacht: bankstel (onderstel en poot kapot)

op 17 juli 2017 over Interpolis in de categorie Verzekering

bankstel is pas geleden doorgezakt (poot en onderstel is kapot)
mijn zwager zat erop (niks raars gedaan dan gewoon zitten)
Interpolis online schade gedaan en al de volgende dag terug gebeld.
dus dacht ik blij te zijn,
Mijn hele verhaal gedaan en de medewerker was echt aan het meeleven met mij en hoe rottig de situatie was en na zo’n 10 minuten aan de lijn zegt ie hij kan er niks aan doen is ”eigen gebrek)
ik zei heel eerlijk ja eigen gebrek maar onderstel plaat en poot is kapot. en hij stuurt je naar andere instanties. ik zeg heb al minstens 6 jaar nooit gebruik gemaakt van mijn inboedel verzekering en nu is er iets wordt het afgewezen. ik zeg dus een vlek op je bank wordt wel vergoed en een een poot die kapot is niet ook al is het alle twee eigen gebrek. dus ben er niet blij met de antwoordt die ik heb gekregen .

ben tevreden als ze een goed bedrag er konden voorgeven en kon laten maken ervoor .

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

4 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent. Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten. We sluiten de klacht op deze site af. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door Sam sam