Klacht: Bankstel doorgezakt

op 01 december 2016 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Medio 2013 bank gekocht en de bank is nu doorgezakt. We hebben een dochter die nu 20 maanden is. We werken allebei, dus gebruiken de bank weinig. De bank kostte €1750,- en de verkoper garandeerde me dat de kwaliteit echt goed was. Persoonlijk langs geweest om het te melden en foto’s laten zien. Werd er gezegd dat ze dit aan de fabrikant zouden voorleggen. Krijg ik een mail met de tekst dat de fabrikant van de foto’s heeft kunnen opmaken dat het door gebruik is gebeurd en niet door een fabricage fout. Wel knap dat je dat van een paar foto’s kan zien. Wat Haco zich niet realiseert is dat zei de verkopende partij zijn en niet de fabrikant. Het product deugd niet en is van slechte kwaliteit. Mag van een bank van €1750,- wel verwachten dat die op z’n minst 6 tot 8 jaar mee gaat bij normaal gebruik. Het burgerlijk wetboek boek 7 artikel 21 zegt genoeg. Hoop dat ik op een goede manier met Haco er uit kan komen.

Kosteloze reparatie van de bank

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mireille en Satisch