Klacht: Bankstel

op 06 juni 2016 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte dames en heren,

In 2011 hebben wij een bankstel gekocht bij Haco te Lelystad voor € 1149,–
Sinds een maand is de naad van een van de onderdelen gescheurd.
Wij zitten niet op dit gedeelte van de bank, er wordt zuinig omgegaan met de bank en wij hebben geen kinderen die op de bank springen of honden die op dit gedeelte liggen.

Wij hebben contact opgenomen met Haco maar zij kunnen/willen ons niet helpen.

Er is iemand van een meubelstoffeerbedrijf langs geweest. Deze persoon gaf aan dat het eigenlijk niet mogelijk is dat de naad is gaan scheuren
maar dat wij slechte kwaliteit materiaal aangeleverd hebben gekregen. Daarnaast gaf hij aan dat je rederlijkwijs mag verwachten dat een
bankstel in verhouding met het bedrag wat langer netjes blijft. Kosten voor het repareren van de naad: € 400,–
Ook daarin wil Haco ons niet tegemoet komen. Zij gaven aan dat zij een aflopende garantie hebben van 3 jaar.

Welke verdere stappen kan ik ondernemen?

Graag zien wij uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Nathalie Tiebesl
Delfland 9
8245 EP Lelystad

Gewenste Oplossing:

Reparatie van de bankstel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 06 juni 2016 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nathalie Tiebesi,

Het is zeer vervelend als een bank gaat scheuren op een naad, maar helemaal voorkomen kunt u niet altijd. Naden blijven zwakke punten en worden telkens belast bij het zitten op de bank. Wij geven op al onze producten 3 jaar CBW garantie. Na het verlopen van deze garantie komen de reparatie kosten geheel voor eigen rekening. U kunt helaas verder geen stappen ondernemen omdat de garantie in zijn geheel is verlopen.

Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten
Haco wonen en slapen

Alle klachten die gemeld zijn door cona1021