Klacht: bankrekening nr klopt niet volgens onze bank

op 29 januari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

probeer de rekening te betalen via internet bankieren maar systeem geeft aan dat het iban nr vermeld op de factuur geen geldig rekening nr. is
Wat nu?

Gewenste Oplossing:

geldig rekening nr zodat ik kan betalen voor er een herinnering komt met verhoging van de factuur want die verhoging wordt niet betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Flexifront een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 10 februari 2014 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer,

U heeft inmiddels de betaalgegevens gekregen, via de mail en het is gelukt het bedrag over te maken.

Met vriendelijke groet,

Courlux Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hardlopen